Prolog

 
 
Mitt namn är Alexis Smith. Jag har precis fått sommarlov från att slutat High School i Californien där jag bor. Alltså är jag 17 år. Som person är jag oftast utåtriktad och gillar att ha kul men det händer att jag blir blyg och osäker med mig själv. Min familj består av mig, min mamma Cara och min syster Audrey på 14 år. 
   Den här sommaren ska jag börja med att spendera med min barndoms kompis Josh i en månad. Han är trummis till bandet One Direction och därför har vi inte hunnit träffas så jag fick då chansen att följa med honom på Europa tour ett tag. Jag är sjukt taggad och hoppas att det blir den roligaste månaden jag varit med om! 
 
Vi kommer följa Alexis denhär sommaren med många blandade känsor. Kommer hon träffa någon som kommer betyda allt för henne eller kommer hon träffa någon hon ångrat att hon träffat? Alla frågor kommer vi på svar på under denna sommmar. Vi kan bara önska henne lycka till!
______________________________________________________________________________________________
Dethär var då en prolog på min första One Direction novell Summer Love! Jag hoppas ni ser fram emot att läsa den, och skriv gärna vad ni tycker om den i kommentarerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback